Skip to content

Ny mixtape på vei- Ting jeg har med meg på reisen Pt. 1

desember 10, 2011

Jeg er da i gang med en ny mixtape. Jeg kan enda ikke si noe mer enda enn at det er et samarbeid mellom Tribe of Apes(gruppa til meg og broren min) og en produsent som jeg enda ikke skal si hvem er. Mer info når vi har kommet lenger.

Anyway, jeg er i gang med å skrive tekster. Og jeg har bestemt meg for å legge ut bilder av ting jeg leser, filmer/serier jeg ser, musikk jeg hører på i denne perioden mens jeg jobber med tapen. Peace

Lesestoff:

 

Filmer/serier:

 

Musikk:

 

 

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

