Skip to content

17. Mai

mai 17, 2011

Alle Jupiter-klovnene løper rundt med eldre paller. Han duden i hjørnet der burde ta seg en taco før han bestemmer seg for å hive knyttnever inn en haug med hundevalper som allerede har seg med katter fulle av steroider. De slår deg flat med en tann og en tallerken i en vifte.

Gikk nedover gata da så jeg en grevling som mente at dagen var lilla. Han påstod at kun nisser hadde greie på hva som var greia med genmanipulerte froskelår. Man kan ikke spise det og man kan heller ikke leke med det.  Så dersom man er en frosk i en lab, så er det bare å innse at man må leve der på gata i en veldig kjedelig sko. Jeg var en gang på tur med en frosk. Jeg husker ikke om det var fordi jeg ville dra av gårde med en frosk eller fordi jeg rett og slett var lei av alle de som prøved å selge meg surmaga sauer. Jeg husker frosken fortalte meg at det var bedre å grille postkasser enn å se på en dame med fem urinrør og tretten underbukser. Det kan hende at frosken var litt ute på vidda. Jeg har aldri hørt så mye giga watt med skrap og jeg har til og med sett nissen lage kebab.

Iskrem. Iskrem? Iskrem! Vel det var det elefanten sa da jegerne bestemte seg for at de heller ville lage ninjapai enn å følge gamle tante Rita frem til den aller siste togavgangen. Den avgangen er glatt som rompa til paven. Paven selv ville hevde at dette kun var ment som en konklusjon på hvorfor kuer spiser gress og hvordan man skal bli god i ludo ellert var det judo? Elefanten ble bare 970 å gammel. Dette er ikke akkurat en veldig høy alder for en elefant av Murray sitt kaliber. De fleste i hans slekt klarte lett å passere over 5690 år. Og det er medregnet middagslur.

Ja det er vel på tide at jeg sier det dere har ventet på gjennom hele dette innlegget. Svinesund!

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

