Skip to content

Blogalicious!

mai 11, 2011

Da blir dette min første post med wordpress. Satse på at jeg denne gangen klarer å holde blogen gående. Som regel starter det med at jeg tar helt av og skriver som bare fy, men så plutselig detter jeg ned og gidder ikke skrive mer.

Anyway, så er denne blogen oppe å går.

Jeg kommer ikke til å ha noe spesielt tema gående. Kun det som popper opp i hode mitt enten det er alvorlige ting som vasking av klær eller mer humoristiske ting som krig og fordervelse.

From → Uncategorized

Legg igjen en kommentar

Legg igjen en kommentar

